Problemy z atrybutami w sklepie internetowym – WP Multilang, Polylang
WP Multilang, Polylang – Nie działają atrybuty w Twoim sklepie internetowym?
Już któryś raz po aktualizacji Woocommerce do najnowszej wersji przestają działać atrybuty w sklepie internetowym. Klienci sklepu nie mogą dodać do koszyka żadnego produktu z wariantami.
Dzieje się tak głównie dlatego że w kodzie Woocommerce zmienia się kod odpowiedzialny za wyświetlanie atrybutów produktu. Ten problem może występować zarówno z wtyczką WP Multilang oraz Polylang.
Co zrobić jak występują problemy z wtyczką WP Multilang lub Polylang
Problemy przestaną występować jak tylko wtyczki WP Multilang lub Polylang zostaną zaktualizowane i będą kompatybilne z najnowszą wersją Woocommerce. Support WP Multilang zna problem i niebawem powinna być dostępna nowa aktualizacja. Niestety darmowe wtyczki nie są zbyt często aktualizwane, obecnie ostatnia aktualizacja WP Multilang była 5 miesięcy temu, natomiast wtyczki Polylang – 4 tygodnie temu.
Aby pozbyć się problemu są dwie opcje. Pierwsza to spokojnie czekać na aktualizację, niestety jeśli wybierzemy tę opcję możemy stracić wiele transakcji a nawet i klientów. Druga opcja to przywrócenie poprzedniej wersji Woocommerce – ostatnio napisałem artykuł na ten temat, możesz przeczytać go TUTAJ. Po przywróceniu poprzedniej wersji Woocommerce, należy sprawdzać co jakiś czas czy pojawiła się nowa aktualizacja do wtyczki WP Multilang lub Polylang. Jeśli tak się stało należy najpierw zaktualizować wtyczkę WP Multilang lub Polylang a następnie zaktualizować Woocommerce do najnowszej wersji.
Dodaj komentarz