FAQ – Pytania i odpowiedzi

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące stron, sklepów i aplikacji www.

Współpraca

Poniżej znajdują się najczęściej zadawane pytania dotyczące ogólnej współpracy.

Możemy skontaktować się przede wszystkim mailowo (kontakt@mateuszwtorek.pl) lub telefonicznie (+48 720 765 110). Chętnie spotkam się też on-line na Zoomie, Skypie, Microsoft Teams lub Google Meet.

Istnieje również możliwość spotkania offline 🙂

Prowadzę działalność gospodarczą i wystawiam faktury VAT.

  1. Po nawiązaniu kontaktu przekażesz mi wszystkie informację na temat strony, sklepu lub aplikacji internetowej której potrzebujesz.
  2. Wspólnie ustalimy szczegóły projektu.
  3. Następnie wykonam wycenę oraz podam termin realizacji.
  4. Po akceptacji ceny i terminu, podpiszemy umowę i następnie rozpocznę pracę nad projektem.
  5. Na każdym etapie prac będę podsyłał informację i dostęp do projektu. Po akceptacji danego etapu będę przechodził do prac nad kolejnym etapem.
  6. Po akceptacji całości projektu wystawię fakturę z 7 dniowym terminem płatności.

Strony internetowe

Rozumiem, że moi klienci nie są specjalistami ds. tworzenia stron internetowych dlatego chętnie odpowiadam na wszystkie pytania. Poniżej znajdują się najczęściej zadawane przez klientów pytania dotyczące tworzenia stron www. Jeśli natomiast masz dodatkowe pytania to zapraszam do kontaktu.

Jest to unikalny, niepowtarzalny adres internetowy. Przykładowo moją domeną jest „mateuszwtorek.pl”. Pomagam swoim klientom zakupić domenę a następnie ją konfiguruję.

Hosting / serwer to taki internetowy dysk twardy na którym trzymane są pliki strony internetowej. Do hostingu „podpina” się domenę dzięki czemu po wejściu na adres www wyświetla się strona internetowa. W swojej ofercie posiadam usługi hostingowe / serwerowe.

Cena strony internetowej zależna jest od wielu czynników:

  • ilości podstron
  • typu strony (Mutli Page lub One Page)
  • funkcjonalności na stronie (czat, newsletter, system rezerwacji, płatności online itd.)
  • ilości wersji językowych
  • skomplikowania projektu graficznego
  • itd.

Dlatego tworzenie stron www wyceniane jest indywidualnie dla każdego klienta.

Podobnie jak w przypadku ceny strony internetowej, termin realizacji strony www zależny jest od wielu czynników. Jednak zazwyczaj czas wykonania strony internetowej to od 2 do 6 tygodni.

Każda wykonana przeze mnie strona internetowa posiada intuicyjny panel zarządzania CMS (WordPress). Panel pozwala na edycję tekstów, zdjęć itd. Wszyscy klienci otrzymują instrukcję krok po kroku jak dokonywać zmian na stronie. Jeśli jest taka potrzeba to mogę również wszystko pokazać i wytłumaczyć.

Obecnie wersja mobilna stron www (RWD) jest już standardem dlatego każda wykonana przeze mnie strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych. Strony www idealnie wyświetlają się na smartfonach oraz tabletach.

Oczywiście istnieje możliwość zrobienia strony w wielu wersjach językowych.

Udzielam 12 miesięcznej gwarancji na strony internetowe. Jeśli po jakimś czasie wystąpi jakikolwiek problem na stronie to w ciągu jednego dnia roboczego przywrócę ją do wersji z dnia publikacji.

Po rozpoczęciu prac podsyłam klientowi adres www na którym klient może na bieżąco śledzić postęp prac.

Ilość poprawek NIE jest ograniczona. Strona będzie poprawiana dopóki klient nie zaakceptuje jej w 100%.

Teksty na stronę internetową może dostarczyć klient lub ew. może je napisać jeden ze współpracujących ze mną Copywriterów.

Fanie jeśli klient posiada własne zdjęcia i wtedy jak najbardziej powinien je dostarczyć. Jeśli natomiast klient nie posiada zdjęć to wtedy pomagam dobrać zdjęcia z internetowych banków zdjęć (darmowych lub płatnych).

Jako specjalista SEO nie mógłbym nie zoptymalizować strony pod kątem pozycjonowania – przykładam do tego dużo uwagi.

Strona internetowa będzie zgłoszona do Google w dniu jej publikacji aby jak najszybciej pojawiła się w wynikach wyszukiwania.

Aby sprawdzić czy strona jest już zaindeksowana w Google, wystarczy w przeglądarce wpisać „site:mojadomena.pl” np. „site:mateuszwtorek.pl”. Jeśli nie będzie żadnych wyników to znaczy, że strona nie jest jeszcze zaindeksowana w Google.

Strona będzie posiadała darmowe – zaawansowane statystyki odwiedzin Google Analytics.